Regulamin

Pyskaty
noobie
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2015, o 00:26

Regulamin

Post autor: Pyskaty »

Regulamin Gildii Wędrownicy Azeroth

Tworzymy paczkę ludzi pozytywnie nastawionych do świata. Darzymy się zaufaniem, nie kopiemy pod sobą dołków, nie tolerujemy oszustów i kombinatorów. Bawimy się grą i uczymy się w nią grać pomagając sobie nawzajem. Przed nami jeszcze wiele lekcji, co sprawia że z każdym doświadczeniem stajemy się silniejsi, a istnienie naszej gildii ma coraz bardziej solidne podstawy. Mamy stworzyć gildie, która będzie jedną wielką drużyną, w której wszyscy będą się dobrze bawić i współpracować ze sobą. Najważniejszym warunkiem w gildii jest szacunek do innych graczy i mila atmosfera względem każdego jej członka. Nie chcemy widzieć podziałów na oddzielne grupy. Zawsze podajemy pomocną dłoń przyjaciołom potrzebującym pomocy i wspieramy się wzajemnie w trudnych sytuacjach.


1. Zasady Ogólne .

- Guild Master/V-c Gm i Oficerowie podejmują wszystkie decyzje dotyczące spraw gildii. Mają także decydujące zdanie w sytuacjach spornych oraz nie regulowanych przez niniejszy regulamin.
- W gildii obowiązuje kultura osobista, czyli nie preferujemy zbędnego wulgaryzmu, dziecinady, braku odpowiedzialności, noobskiego (w znaczeniu lamerskiego) zachowania czy to w grze czy na forum. (owe zachowania będą karane mutem)
- Każdy członek gildii zobowiązany jest do korzystania z Team Speak 3. Informacje w Guild Information gry.
- Każdy gracz w gildii zobowiązany jest do rozwijania forum strony http://wedrownicy-azeroth.5q.pl/. Wiąże się to z aktywnym udziałem w dyskusjach na nim prowadzonych.
- Zabrania się handlu między członkami.
- Na chacie gildii nie przeklinamy, nie obrażamy innych graczy, nie załatwiamy spraw prywatnych.

2. Rekrutacja

- Do gildii przyjmujemy ludzi a nie ich postacie w grze
- Każdy gracz ma prawo posiadać więcej niż jedną postać na 85 lvl pod warunkiem wskazania która to main a które są altami.
- Przyjętej postaci należy napisać w Notce Oficerskiej datę dodania oraz lvl na którym się aktualnie znajduje.

3. Aktywność i nieobecności

- każdy członek wybierający się na dłuższy urlop zobowiązany jest powiadomić o tym któregoś z guild masterów/oficerów lub umieścić temat na forum
- podajemy okres nieobecności , który wpisywany jest przez guild masterów/oficerów do notki.

4. Bank gildyjny

- Bankiem zarządzają Guild Masterzy i to oni podejmują decyzje dotyczące banku.
- Bankowe Taby podzielone są według kategorii – itemy wrzucamy tam, gdzie ich miejsce.
- Poziom dostępu do banku określony jest przez aktualną rangę w hierarchii gildii.
- Do banku wrzucamy itemy, które mogą być przydatne dla pozostałych członków gildii.
- Z powodu zabezpieczenia banku przed kradzieżami członkowie o niższych rangach, nie mają bezpośredniego dostępu.
- Itemy wybieramy tylko wtedy kiedy zamierzamy z nich korzystać, w żadnym wypadku na sprzedaż w celu pozyskania dla siebie gotówki.
- Każdy wkład jest dobrowolny i niewymuszony.

5. Team Speak 3

Jest to obowiązkowy program dla wszystkich graczy. Zachęcamy do logowania się na nasz kanał za każdym razem kiedy wchodzicie na WoW'a. Obowiązkowe natomiast jest uczęszczanie w rozmowach w czasie raidu. Osoby, które w ogóle nie będą korzystać, nawet na raidach, po okresie jednego tygodnia, zostaną wydalone. Aby otrzymać wyższą rangę, lub jeżeli już ją posiadacie, waszym obowiązkiem jest odpowiednie częste wchodzenie na TS.

6. Założenie konta na forum jest równoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem oraz obowiązkiem przestrzegania go.

7. Pamiętaj : Jeżeli opuścisz gildię nie masz do niej powrotu .
by Pyskaty
ODPOWIEDZ